Дейностите по събиране на вземания винаги са били и ще бъдат в светлината на прожекторите както на различните регулаторни органи, така и на общественото мнение. Също така е вярно, че клиентите, сблъскали се с неприемливи практики по събиране на вземания са загубени завинаги, а разходите за обработване на оплакванията им често са значителни.
В този смисъл за всяка специализирана колекторска компания, както и за всяка фирма, която има собствено звено или отдел за събиране на вземания е изключително важно да е уверена, че служителите спазват съществуващите политики и процедури и не излагат компанията на репутационен или друг вид риск. Вътрешният контрол обичайно е в състояние да оцени спазва ли се процедурата от гледна точка на хронологията на конкретните действия, но той никога не е в състояние да оцени конкретната комуникация с конкретните длъжници, а точно там се крият рисковете за компанията. Именно в този случай са в състояние да Ви съдействат специалистите и експертите на НеоКолект. Ние ще оценим и анализираме съответствието между реалните действия и работна практика на служителите, занимаващи се със събиране на вземания и корпоративните политики и процедури в областта, ще идентифицираме рисковете, на които сте изложени и ще набележим конкретни мерки и препоръки за последващи действия както по отношение на процеса по събиране на вземания, така и по отношение на компетентността и управлението на служителите.
Провеждайки кампания Таен длъжник, специалисти и експерти с дългогодишен опит:
- Ще разработят специализирани Карти за оценка на процеса в съответствие със спецификите на Вашия бизнес, посредством които да бъдат оценени спазването на политиките и процедурите за събиране на вземания, прилагането на компетентности от преминати обучения и тренинги, както и съответствието с корпоративните ценности и идентичност;
- Ще подберат най-подходящите тайни длъжници според спецификите на бизнеса, региона и конкретните сценарии. Нашите тайни длъжници са специалисти по събиране на вземани, които са в състояние обективно да оценят различните аспекти на комуникацията с длъжници, прилагана от Вашите служители;
- Ще оценят и анализират резултатите, обръщайки специално внимание както на общите тенденции, така и на изключенията и частните случаи;
- Ще набележат конкретни мерки и ще дадат препоръки за следващи действия, както в областта на контрола и мониторинга, така и по отношение на ефективността на процеса и компетентността на служителите.
Защо кампания Таен длъжник?
1.Защото гарантирате спазване на процедурите по събиране на вземания и увеличавате събраните задължения.
2.Защото намалявате обема на оплакванията и редуцирате репутационния риск.
3.Защото поддържате постоянно равнище на качеството на работата по събиране на вземания
4.Защото идентифицирате критичните точки във взаимоотношенията с длъжниците и възможностите за повишаване на ефективността на процеса
5.Защото повишавате мотивацията на служителите си.
|