Начало Консултации Мотивационни кампании за колектори
Мотивационни кампании за колектори

Мотивационни кампании за колекториВсяка компания – независимо от дейността си – в различни моменти от развитието си се е сблъсквала с проблема с изпълнението на целите и крайните срокове. Краят на годината или краят на тримесечията често е свързан със сериозно напрежение, особено когато целите са свързани и със събиране на просрочени вземания. Именно за такива случаи са подходящи мотивационните кампании за колектори – инициативи, насочени към Вашите служители, отговарящи за събирането на вземания и настроени по такъв начин, че те да бъдат стимулирани да постигнат и надхвърлят значително поставените им цели.

Разработвайки и провеждайки за нашите клиенти подобни кампании, специалистите от НеоКолект:

  • Ще създадат набор от показатели, които са лесно разбираеми от служителите, към които е насочена кампанията и в същото време отразяват напълно финансовите цели и спецификата на бизнеса;
  • Ще изследват внимателно мотивационните фактори на служителите, занимаващи се със събиране на вземания и ще подберат най-подходящите за тях стимули;
  • Ще настроят кампанията, ще я представят на служителите и ще обезпечат текущото получаването на актуална информация за резултатите;
  • Ще анализират начина на провеждане и резултатите и ще препоръчат следващи действия по отношение на служителите.

Защо мотивационни кампании за колектори?

1.Защото по този начин се обезпечава постигането на критични цели в кратки срокове;

2.Защото така се използва максимално потенциала на наличните ресурси;

3.Защото намалявате разходите за събиране

4.Защото повишавате мотивацията на служителите си.

 

Поискай среща!

Свържете се с нас и поискайте среща. Нашите експерти ще Ви дадат препоръки за оптимизация на процесите НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНО.

E-mail: info@neocollect.bg
Телефон: 0879/061501

Собствена мрежа?

Събирането на просрочени вземания - със собствена мрежа или възлагане на външна компания

Събирането на просрочени вземания - със собствена мрежа или възлагане на външна компания Това е един от въпросите, който почти всеки ръководител, имаш отношение към събирането на вземания си задава – ползване на собствен ресурс или наемане на външна специализирана компания. Еднозначен отговор – както може да се очаква – няма тъй като факторите, които трябва да се вземат под внимание, решавайки как ще се осъществява събирането са твърде много… external link

Върху банкнотите няма усмихнати лица

Сосеки Нацуме (Sōseki Natsume) 1867 - 1916, върху банкнотата от 1000 японски йени

Японски йениЙената (японски "ен") е парична единица, използвана в Япония и широко разпространена като резервна валута след американския долар и еврото. Символът за нейното обозначаване е ¥, но в японската йероглифна система канджи се използва символът 円, който означава „кръгъл“. Йената се въвежда през 1872 г. по подобие на европейските валути. Тя заменила сложната система, използвана дотогава, и е имала и подразделения, наречени сен, равни на 0,01 от йената, и рин, равни на 0,001 от йената. От 1954 г. тези подразделения не се използват. Върху банкнотата от 1000 йени (най-малката по стойност банкнота) е портретът на Сосеки Нацуме – един от най-значимите писатели от периода Мейджи. Освен с романите и новелите си е известен и като автор на хайку, поезия в китайски стил и детски приказки.