Начало Консултации Мотивационни кампании за колектори
Мотивационни кампании за колектори

Мотивационни кампании за колекториВсяка компания – независимо от дейността си – в различни моменти от развитието си се е сблъсквала с проблема с изпълнението на целите и крайните срокове. Краят на годината или краят на тримесечията често е свързан със сериозно напрежение, особено когато целите са свързани и със събиране на просрочени вземания. Именно за такива случаи са подходящи мотивационните кампании за колектори – инициативи, насочени към Вашите служители, отговарящи за събирането на вземания и настроени по такъв начин, че те да бъдат стимулирани да постигнат и надхвърлят значително поставените им цели.

Разработвайки и провеждайки за нашите клиенти подобни кампании, специалистите от НеоКолект:

  • Ще създадат набор от показатели, които са лесно разбираеми от служителите, към които е насочена кампанията и в същото време отразяват напълно финансовите цели и спецификата на бизнеса;
  • Ще изследват внимателно мотивационните фактори на служителите, занимаващи се със събиране на вземания и ще подберат най-подходящите за тях стимули;
  • Ще настроят кампанията, ще я представят на служителите и ще обезпечат текущото получаването на актуална информация за резултатите;
  • Ще анализират начина на провеждане и резултатите и ще препоръчат следващи действия по отношение на служителите.

Защо мотивационни кампании за колектори?

1.Защото по този начин се обезпечава постигането на критични цели в кратки срокове;

2.Защото така се използва максимално потенциала на наличните ресурси;

3.Защото намалявате разходите за събиране

4.Защото повишавате мотивацията на служителите си.

 

Поискай среща!

Свържете се с нас и поискайте среща. Нашите експерти ще Ви дадат препоръки за оптимизация на процесите НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНО.

E-mail: info@neocollect.bg
Телефон: 0879/061501

Собствена мрежа?

Събирането на просрочени вземания - със собствена мрежа или възлагане на външна компания

Събирането на просрочени вземания - със собствена мрежа или възлагане на външна компания Това е един от въпросите, който почти всеки ръководител, имаш отношение към събирането на вземания си задава – ползване на собствен ресурс или наемане на външна специализирана компания. Еднозначен отговор – както може да се очаква – няма тъй като факторите, които трябва да се вземат под внимание, решавайки как ще се осъществява събирането са твърде много… external link

Върху банкнотите няма усмихнати лица

Софи Тейбър-Арп (Sophie Taeuber-Arp) 1889 - 1943, върху банкнотата от 50 швейцарски франка

Швейцарски франкове

Швейцарските франкове са забележителни с две неща - всички портрети са разположени надлъжно на банкнотата; и върху тях не е намерил място нито един икономист или политик. Софи Тебър-Арп е една от малкото жени, чиито портрети са попадали върху банкноти. Швейцарска художничка и скулпторка, представителка на дадаизма, един от най-значимите абстрактни творци на 20-ти век. Творчеството й се характеризира със синтез на изобразителните и приложните изкуства, както и със сложни геометрични абстракции. На гърба на банкнотата е едно от най-известните й произведеня – Dada heads: скулптурно произведение от полихромно дърво и вълна, портрет на бъдещия й съпруг Жан Арп. Живяла дълги години в Париж, днес голяма част от творбите й могат да се видят в Музея на модерното изкуство в Чикаго.